sobota, 13 czerwca 2009

bo życie polega na spaniu i robieniu min :)


łóżko rodziców jest zdecydowanie najwygodniejsze


jest na nim dużo miejsca i mogę się przeciągać do woli :)
no i Mama może się spełniać fotograficznie ;)


a tu Tatuś próbował uchwycić mój uśmiech ale to wcale nie jest takie proste :P


ale za to zrobiłam inną śmieszną minkę :) bardzo lubię robić takie miny :)
i wszyscy wtedy na mnie patrzą i się zachwycają...
Mam dopiero dwa tygodnie a potrafię sprawiać tyyyyle radości :)

2 komentarze:

  1. Prześliczne to Wasze Maleństwo !
    Minki bombowe ;)


    Owieczko, jaki masz aparat fotograficzny ?
    Ja się właśnie przymierzam do Nikona D40, póki co odkładając grosz do grosza ;)

    Przesyłam moc Ciepłych pozdrówków !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa, jakie cudo! Nie dziwię się, że sprawia tyle radości, bo przez internet jak ją widzę to mi się morda cieszy, a co dopiero na żywo :)))

    Pozdrowasy!!!
    Morri

    OdpowiedzUsuń