czwartek, 18 czerwca 2009


Ciężkie jest życie robaczka...

Wiem, wiem, wiem... Zaglądacie tu, oglądacie moje zdjęcia... Ale czemu nie komentujecie? Nie musicie pisać za każdym razem, że jestem śliczna, urocza i w ogóle :P ale chociaż jakieś pozdrowienia dla mnie albo dla moich rodziców... Bo ja to Was pozdrawiam...
A dziś byłam pierwszy raz w Krakowie... Na dworcu, w galerii (przewijali mnie na specjalnym przewijaku a potem Mamusia karmiła mnie w autku :)...) i na lodach też byliśmy (tzn rodzice jedli lody a ja grzecznie spałam).
No to raz jeszcze ładnie proszę... Napiszcie czasem, że zaglądacie :)

1 komentarz:

  1. No ja tu zaglądam cały czas i przyznaję, że podglądam Wasze życie, normalnie super... tak cudownie rozwija się wasza Miłość- Maleństwo :) pozdrawiam rodziców i Malusieńką :) jak widzę te zdjęcia, to aż mam ochotę na takiego Malusieńkiego Człowieczka :) - Anja - Sz

    OdpowiedzUsuń