poniedziałek, 24 maja 2010

niedziela :)

w sobotę porwaliśmy do nas Ciocię Anię
została u nas na noc i spędziła z nami bardzo miłą niedzielę

podwieczorek

byłam w przedszkolu :)
bardzo mi się spodobało, moją ulubioną zabawką był wózek
przy nim chodzenie a nawet bieganie idzie mi bardzo sprawnie ;)

był tam też basen z kulkami więc byłam w swoim żywiole :)

i jeeeedzieeeemy!!!
aaaaaaa!!!
suuuuuper!!!
a to przedszkole było u Cioci Dorotki :)
teraz jak już wiem, że tam jest tak fajnie
to będę namawiać Rodziców żebyśmy częściej odwiedzali Ciocię ;)
Ciocia się ucieszy, ja się wyszaleję a Rodzice spędzą miło czas :D

z Ciocią Anią jeździłyśmy na różnych dziwolągach w ogródku przedszkolnym

były też wyścigi :D
3... 2... 1... 0...
START!


1 komentarz:

  1. Najcudowniejsza sobota i niedziela jaką sobie ciocia Ania mogła wymarzyć... Wracała do domu uśmiechając się jak wariatka i wspominając...
    Całuś wieeelki "podgryziony":*

    OdpowiedzUsuń