czwartek, 2 września 2010

małe rozdawnictwo :)


w związku z tym, że w sobotę mam imieniny chciałabym Was zaprosić na małe ciasteczko :)
a że jak wiadomo nie uda się Wam wszystkim dotrzeć to chcę Wam zaproponować taką małą zabawę :)

Zasady są proste, trzeba zostawić komentarz pod tym zdjęciem, oczywiście podpisać się i zaglądać na bloga ;)
na komentarze czekamy do 9 września czyli tydzień a 10 w piątek wylosujemy 1 osobę, która dostanie ode mnie mały prezencik :)
jeśli dużo osób się zgłosi pomyślę o większej ilości upominków :D
jeśli nie jesteście zalogowani w prfilu trzeba wybrać "Anonimowy" - to tak jakby ktos miał problem :P

wiem, że dużo osób tu zagląda więc do dzieła :)

pozdrawiamy cieplutko :*

Błagam, podpisujcie się :)

12 komentarzy:

  1. Moje śliczne Maleństwo :** Piękne zdjęcie, z resztą jak każde:) Czekam, kiedy przyjedziecie do Lublina:) Buziak:**

    OdpowiedzUsuń
  2. ściskulce z Lublina:):*

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa, no i zalogowałam się:) jeszcze raz ściskulce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji jutrzejszych imieninek :) I całuski dla niuńki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto Lat Sto Lat dla Idy prosto z Poznania !!!!
    To będziemy razem świętować...imieninowo-urodzinowo !!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin życzy Madzia :* No i buziaki dla Idulki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najpiękniejszego oraz spełnienia marzeń. Sto lat Iduś! ;)
    Pozdrawiam Gabrysia:) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Puk, puk... dzień dobry!
    Tu ciocia Ania. A można sie wpisać całkiem bezinteresownie?
    I całkiem od serca życzyć wszystkiego wszystkiego najlepszego! Uwaga Kochani Rodzice proszę się skupić: proszę bezpośrednio czyli ode mnie pośrednio wyściskać i wycałować swój/mój największy Cud i Skarb:*
    Tęsknię szalenie... uściskuję mocno!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja chciałam zrobić taką niespodziankę i coś napisać, aby pokazać, że mimo zabiegania pamiętam ciągle i naprawdę tęsknię, zwłaszcza, że już byłam na wyciągnięcie rąk od uściskania Idulki i nie wyszło:( a tu jakiś konkurs.. Och i nie wyszło.. No ale i tak pamiętajcie, że pamiętam i naprawdę tęsknię i zapraszam do Warszawy, jakoś damy radę razem:) Ucałowania dla Każdego z Was osobno, bo Szczęście Idy jest składową Waszej trójki:) Renia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Biedroneczko, biedroneczko leć do nieba, przynieś mi kawałek chleba ;o) Pozdrowionka dla małej biedroneczki Idusi i sponsorów biedroneczki (czyt. jej rodziców ;o) ) Ciociula Asiula z forum pampersowego

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym. Dni przemijają szybko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpisujemy marzenia, a jakaś niewidzialna ręka nam je przekreśla. Nie mamy wtedy żadnego wyboru. Jeżeli nie jesteśmy szczęśliwi dziś, jak potrafimy być nimi jutro? Wykorzystaj ten dzień dzisiejszy. Obiema rękoma obejmij go. Przyjmij ochoczo, co niesie ze sobą: światło, powietrze i życie, jego uśmiech, płacz, i cały cud tego dnia. Wyjdź mu naprzeciw.

    Wujek Janusz dziękuję Idusi za wszystko i ściska bardzo mocno i nie może się doczekać następnego spotkania

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, prześliczna jest Wasza mała Fasoleczka-Biedroneczka ;) urodzona narzeczona dla Bartusia hi hi Czekamy na odwiedziny

    OdpowiedzUsuń