sobota, 11 września 2010

UWAGA! UWAGA!

Tak, tak to już dziś...
Dziękujemy bardzo, że zaglądacie na naszego bloga, jest nam strasznie miło jeśli zostawicie po sobie jakiś ślad :)
Losowanie się odbyło, Idusia tak się przejęła swoją rolą, że wylosowala aż dwie osoby :)
niestety nie mamy zdjęć bo dziś pada i jest szaro, buro i ciemno...
Poza tym Idka to taki expres, że bym aparatu nie zdążyła ustawić...
No nic, musicie wierzyć na słowo ;)

ja tu gadu gadu a Wy pewnie niecierpliwie czekacie

prezenciki od Idusi polecą do:

Poznania
i
Puław

Madzialence i Oldze gratulujemy :)

Jak tylko wyjdzie słonko to obiecujemy jakieś zdjątka wstawić :)

buźki :*

2 komentarze:

  1. oo:) Jak mi miło;) Zostałam wylosowana! Ja to mam szczęście :)) ;** buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW !! dziękuję Idusiu ! Co za niespodziewajka :D Buziaki dla Ciebie i Twoich Rodziców :) od Ciotki z Poznania :)

    OdpowiedzUsuń