wtorek, 11 stycznia 2011


Witamy po długiej nieobecności...
Jak pewnie wiecie przeprowadzaliśmy się, od Sylwestra mieszkamy w NASZYM domeczku :)
zapraszamy na nieustające parapetóweczki :D

a że są dwie okazje:
1. Przeprowadzka
2. Nowy Rok
mamy dla Was znowu małą niespodziankę

mamy do rozdania dwa kalendarze takie na biurko zrobione przez moją Mamusię

wylosujemy je wśród osób które zostawią pod tym postem komentarz (podpisujcie się proszę)
macie czas do niedzieli (16 stycznia) potem będzie losowanko i rozdawanko :)

pozdrawiamy ciepło :)

5 komentarzy:

  1. Pierwsza!:)
    Tu Ciotka Ania:*
    nawiązując do komentarza zostawionego na moim profilu to jesli Wy tęsknicie za mną tak bardzo jak ja za Wami to uwierzcie mi że wiem...
    Całuję i czekam na nasze kolejne spotkanie!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja druga:)
    gratuluję przeprowadzki:) I zazdroszczę:) buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeprowadzka super ale parapetówka to jest dopiero super rzecz . Przyjedziemy na 100 procent. Buziaki !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. a tu Cioteczka Karina!!!!
    Idka ciesz się nowymi kątami, gratulujemy nowego pokoiku!!!! no i oczywiście czekamy na parapet;))) a Idka jak zawsze cudna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry Ślicznotko;*
    Z tej strony Basia (z pewnością niewiele Ci to mówi...ta Basia od Michała Węgrzyna).

    Nie wiem jak to możliwe,że Michał dopiero teraz pokazał mi tego bloga, ale jestem nim zachwycona, a zapewne sprawia to Twa niezwykła buźka.
    Czasami z Michałem Cię wspominamy i zastanawiamy się jak dużo już urosłaś,a tu proszę wszystko na bieżąco jest ujęte pięknymi zdjęciami.
    Obejrzałam go całego "jednym tchem". Teraz z pewnością będę tu zaglądać by podpatrzeć jak rośniesz i się zmieniasz.
    Mam nadzieję,że będzie nam dane jeszcze się spotkać.
    Gorąco pozdrawiam Ciebie i oczywiście rodziców.
    Buziaczki, Basia:)

    OdpowiedzUsuń